Restyling Bruna

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Bruna
Bruna gaat al zijn 400 vestigingen in hoog tempo restylen voor hun nieuwe winkelopzet: de 3000-formule. In het afgelopen jaar is de nieuwe formule al op vijftig vestigingen doorgevoerd en heropende recent de 100ste 3000-winkel. Er wordt minder gebruik gemaakt van instore materiaal en daardoor is er meer ruimte voor artikelen. Verder krijgt de boekentafel een prominente plaats in de winkel en is groter geworden. Al vanaf 2005 is de formule bezig zijn merk en uitstraling te verbeteren met als doel betere service en eenduidiger uitstraling. Dankzij een schappenplan per productgroep en een uitwisselbaar wandsysteem zijn de locaties makkelijker te beheren.

Bericht uit de nieuwsbrief van dinsdag 16 februari 2010.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3