Retail Event Nederland 2016: ‘Werken aan de winkel; nieuwe kansen voor fysiek’

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Op 25 en 26 mei 2016 wordt de derde editie van Retail Event Nederland in Expo Houten gehouden. Het centrale thema is ‘Werken aan de winkel; nieuwe kansen voor fysiek’. Het vak evenement staat geheel in het teken van het fysieke retailkanaal, dat momenteel onder druk staat in Nederland. Tijdens het Retail Event vinden bezoekers de laatste ontwikkelingen in de markt en ontdekken ze kansen voor het fysieke kanaal.

Transformatie en ontwikkelingen voor het fysieke retailkanaal

Het inspelen op een nieuwe manier van winkelen leeft meer dan ooit. “De consument van vandaag en morgen doet een voortdurend beroep op het innovatieve en creatieve vermogen van winkeliers. Daarom staat het fysieke retailkanaal voor veel uitdagingen. Zo is retailen steeds meer omni-channel; naast een online strategie betekent dit noodzakelijke hervormingen voor de winkelvloer, het winkelgebied en uiteraard het contact met de consument. Met het informatieve programma van Retail Event Nederland leggen we dan ook een nadrukkelijke focus op kansen, trends en nieuwe ontwikkelingen in en rondom het fysieke verkoopkanaal. Het seminarprogramma wordt daarbij inhoudelijk ondersteund door onder meer brancheverenigingen, onderzoeksbureaus en kenniscentra,” aldus Bart van der Sommen, directeur Retail Event Nederland.

Innovatie in Business

Binnen het nieuwe beursconcept biedt Retail Event Nederland een ‘Innovatie Theater’. Hier presenteren organisaties uiteenlopende innovaties aan retailprofessionals en de vakpers. De presentaties richten zich op de toepasbaarheid van en waarde voor het fysieke verkooppunt van een retailorganisatie.

Beursdeelname en bezoekersregistratie

Retail Event Nederland 2016 biedt diverse deelnamemogelijkheden voor leveranciers die zich met vernieuwende producten en oplossingen willen presenteren aan de retailsector. Neem voor de mogelijkheden contact op met de beursorganisatie. Na voorregistratie via de website kunnen vakbezoekers kosteloos een bezoek brengen aan zowel de beurs als het seminarprogramma. De bezoekersregistratie opent begin 2016. Meer informatie is te vinden op www.retaileventnederland.nl.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3