Rituals stelt nieuwe directeur aan

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchiseformule Rituals heeft Martijn van der Zee aangesteld die per 1 mei als digital director aan de slag gaat. “Een nieuwe businessunit met als ambitie om de digitale groei te versnellen”, vertelt hij tegenover emerce over de doelstelling van zijn nieuwe functie.

Van der Zee was eerder 2,5 jaar werkzaam als marketingdirector bij Suitsupply en daarvoor als marketingdirector bij KLM. “Daar heb ik erg veel kunnen realiseren, onder meer een nieuw team van zo’n twintig man kunnen opbouwen in een erg dynamisch bedrijf. Ik kijk er met plezier op terug. Maar het was tijd voor een nieuwe uitdaging”, aldus van der Zee. Van der Zee had meerdere aanbiedingen ontvangen en maakte zijn keuze op basis van cultuur, techniek en andere randvoorwaarden om succes te realiseren. Van der Zee is verantwoordelijk om het online omzetaandeel te laten stijgen naar 20% van de totale omzet. Franchiseformule Rituals heeft op dit moment wereldwijd meer dan 500 vestigingen. Ook is Rituals sinds vorig jaar aanwezig op de Amerikaanse markt en opende onlangs een vestiging in New York.

 

 

 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website