Rituals verkiest social media boven adverteren

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Afbeelding Rituals Social Media
Cosmeticaketen Rituals maakt geen reclame voor zijn producten, maar probeert klanten aan zich te binden via social media. “Op de verschillende social media-kanalen hebben we direct contact met onze klanten”, vertelt hoofd marketing van Rituals, Nicole Verburg, donderdag tijdens het Social Media Congres 2012. “Daar is het ons om te doen.”

Op social media, waar Rituals sinds vorig jaar zo’n tweehonderd tot driehonderd procent is gegroeid, worden klanten dagelijks geinformeerd over nieuwe producten, promoties en evenementen. Het bedrijf zet social media en zijn webshop onder meer in om internationale bekendheid te genereren. Inmiddels is Rituals actief in twaalf landen. Volgend jaar wordt het concept ook in de Verenigde Staten uitgerold. Verburg: “Als er geen winkel in de buurt is, is het extra belangrijk dat klanten je kunnen vinden op internet.”

dinsdag 10 april 2012.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3