Formule manager bij Decorette, Angela van Dongen, ziet deze samenwerking als een goede manier om meer consumenten naar Decorette te trekken. ‘’Op een evenement als de Woonparty komen gemiddeld 5000 consumenten af. Als van die 5000 consumenten er 20 bij Decorette uitkomen is het voor ons al geslaagd’’, aldus Van Dongen tegenover De Nationale Franchise Gids.
Bij de Woonparty kunnen consumenten onder het genot van een hapje en drankje de nieuwe najaarscollectie komen bekijken. ‘’Als consument word je echt in de watten gelegd. Je kunt deelnemen aan workshops behangen en door middel van een speed date advies krijgen over de inrichting van je woning’’. Door deze manier van samenwerking kunnen Pronto Wonen en Decorette de consument een totaal advies bieden. Van Dongen is groot voorstander van deze samenwerkingsverbanden. ‘’Ik denk dat door het gezamenlijk oppakken van activiteiten formules in de industrie elkaar kunnen versterken. Meer in samenwerking acteren dan concurreren’’, aldus van Dongen.
Geef een reactie