Satebar wordt franchiseformule

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Restaurantketen Satebar begon deze maand met het franchisen van haar Indonesische foodformule. Satebar biedt op deze manier (potentiële) franchisenemers de kans hun eigens vestigingen te openen en te exploiteren, zodat de keten landelijk kan uitbreiden.

Wai Man Lo opende in 2005 de eerste vestiging van Satebar in Rotterdam, waarmee hij op een vernieuwende en laagdrempelige wijze authentieke Indonesische gerechten aan de man bracht. Satebar is ondertussen uitgegroeid tot een keten met zes vestigingen in Nederland.

Met de toetreding van Dick Nijland – die ruime werkervaring bij onder meer Ahold opdeed – tot de organisatie heeft Satebar een expert op het gebied van franchise en vastgoed binnengehaald. Nijland ziet een glansrijke toekomst voor Satebar tegemoet: ‘‘Satebar heeft een zeer onderscheidende formule en met de huidige zes vestigingen is er reeds een uitstekend trackrecord met een geweldige fanbase opgebouwd. We ontvangen momenteel al veel aanvragen van klanten om Satebar te kunnen franchisen; dat maakt de beslissing om tot franchiseformule over te gaan een stuk gemakkelijker. Bij deze overgang laten wij ons overigens begeleiden door Customerfactory Franchiseadviseurs’’.

 

Over Satebar

Anders dan de naam wellicht doet vermoeden wordt er bij Satebar niet alleen saté geserveerd, maar kan de klant van verschillende exotische vlees- en kipgerechten genieten die de Indonesische keuken rijk is.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3