Schiphol krijgt AH Pick Up Point

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

AH Pick Up Point
Albert Heijn opent nu ook een Pick Up Point op Schiphol. De supermarktformule kan reizigers na landing direct voorzien van boodschappen voor thuis en onderweg.

Een bestelling wordt door een medewerker in de auto gezet, waardoor het ophalen van de boodschappen slechts een paar minuten kost. De service is ook gericht op de medewerkers van Schiphol, die aan het einde van de werkdag hun boodschappen kunnen ophalen en doorrijden naar huis. “Amsterdam Airport Schiphol verwelkomt meer dan 50 miljoen reizigers per jaar, waarvan een groot deel uit Nederland. Bovendien werken meer dan 64.000 mensen op de luchthaven. We zijn verheugd dat we met een Pick Up Point op deze prachtige en unieke locatie gemak en snelheid voor zoveel mensen kunnen bieden”, aldus Sander van der Laan, algemeen directeur Albert Heijn. Maarten de Groof, Executive Vice President & CCO Schiphol Group: “Het nieuwe Pick Up Point van Albert Heijn is een mooie nieuwe dienstverlening voor de reizigers, bezoekers en Schipholwerkers. Het sluit perfect aan bij alle andere faciliteiten en diensten die wij bieden op Amsterdam Airport Schiphol.”

dinsdag 16 juli 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3