Secret View introduceert mystery shopping platform voor speciaalzaken

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Secret View lanceert vanaf deze week het allereerste mystery shopping platform dat speciaal is ontworpen voor kleine ondernemers. Het is vanaf nu mogelijk voor slagers in heel Nederland om mystery shopping onderzoeken volledig zelfstandig op te zetten via het platform. Binnenkort volgen snel groentemannen, bakkers, kaaswinkels en andere zelfstandigen. Met feedback van echte klanten leren speciaalzaken hun vakmanschap te gebruiken om klantervaringen te verbeteren.

De wens om zelfstandig mystery shopping onderzoeken uit te laten voeren, bestaat bij speciaalzaken al geruime tijd. Toch was deze kwalitatieve onderzoeksvorm tot voor kort alleen toegankelijk voor grote formules. Om ondernemers met één tot vijf vestigingen ook te voorzien van waardevolle feedback van echte klanten heeft Secret View een betaalbare en toegankelijke do-it-yourself (DIY) oplossing ontwikkeld waarmee ondernemers hun eigen mystery shopping onderzoek op kunnen zetten.

In samenwerking met organisaties als Vereniging voor Keurslagers, Uw Slager en het Worstmakersgilde lanceert Secret View deze dienst als eerst in de slagersbranche. Iedere slager, ongeacht of hij aangesloten is bij een vereniging, kan nu mystery shoppers inzetten. Laagdrempelig en zonder opstartkosten maar voor een vaste lage prijs per uitgevoerde opdracht. Zo verzamel je binnen no-time waardevolle feedback van je klanten die dieper gaat dan oppervlakkige online reviews. De resultaten van het onderzoek worden weergegeven in een gemakkelijk online dashboard.

David Bleijie, Manager Opleiding & Training bij de Vereniging van Keurslagers, beaamt dit: “Met onze ervaring uit de slagersbranche en de expertise van Secret View is een methode ontwikkeld die het eenvoudig maakt voor slagers om zelf een goed mystery shopping onderzoek op te zetten. Het onderzoek wordt uitgevoerd door échte klanten. Het geeft je waardevolle informatie over de klantbeleving. Naast de kwaliteit van ons vlees, één van de belangrijkste pijlers in onze slagersbranche. Secret View biedt een eenvoudige oplossing om je team op positieve wijze continu scherp te houden. Ondernemers zetten het individueel in én wij gebruiken het tevens als waardevolle aanvulling op onze teamtrainingen.”

Ook Albert-Peter Veldkamp, directeur van Uw Slager en uitvoerder voor Het Worstmakersgilde, is enthousiast: “Wij werken vanuit onze formule al een aantal jaar met deze vorm van mystery shopping. Veel slagers hebben inmiddels ervaring met mystery shopping bij Secret View en het dashboard. Ze vinden het dashboard, boordevol waardevolle feedback van mystery shoppers, ontzettend gemakkelijk te gebruiken.” Met die feedback breng je de hele klantbeleving in kaart en leer je precies waar je nog beter in kan worden. Het resultaat: meer tevreden klanten en een hogere omzet.

In aanloop naar de lancering hebben al meer dan 200 zelfstandige slagers zich aangemeld. Vanaf 1 maart kunnen speciaalzaken in heel Nederland al vanaf €24,99 per ronde hun eigen mystery shopping onderzoek starten. Voor wie liever wat begeleiding wil is er ook een gratis persoonlijke opstarthulp beschikbaar. Binnenkort wordt de DIY-oplossing voor mystery shopping ook beschikbaar voor kleine ondernemers uit andere branches én uit andere landen. Geïnteresseerden kunnen kijken op deze pagina: https://secretview.io/en/small-business

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.