Shell Academy helpt werknemers verder ontwikkelen

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Sinds oktober vorig jaar heeft Shell, in samenwerking met NCOI, opleidingscentrum Shell Academy geopend om betere services op stations te verlenen. “De Shell Academy moet eraan bijdragen dat de gastheren en -vrouwen van de stations, zichzelf verder kunnen ontwikkelen. Naast een mooi carrièrepad voor medewerkers, bieden we tegelijkertijd de best mogelijke service aan onze gasten”, vertelt Machteld de Haan, General Manager Shell Retail Nederland.

Shell is constant bezig met het verbeteren van de dienstverlening en service op tankstations. Ze geven hierbij nieuwe talenten een kans en investeren in huidige medewerkers. Tijdens de training wordt er gekeken hoe een ontevreden klant blij de deur uit kan lopen en hoe de medewerker functioneert. “Als je plezier hebt in je werk, straal je dat uit naar je gasten. De gastvrijheidstrainingen van de Shell Academy hebben mij daarbij geholpen”, aldus Esmee Terburg, eindverantwoordelijk voor vijf Shell tankstations. Zij heeft tijdens de trainingen veel geleerd over hoe je kan omgaan met diverse mensen en dat gastvrijheid in kleine dingen zit: “Iemand met autopech een kopje koffie aanbieden, even meelopen om een tankdop los te maken of een vaste gast complimenteren met z’n nieuwe auto. Mensen realiseren zich niet altijd hoeveel servicemedewerkers van een tankstation allemaal doen. En als ik dan kijk hoe tevreden de meeste van onze gasten zijn, kan ik alleen maar heel trots zijn op mijn collega’s.”

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3