Spaarpas Primera slaat aan

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Primera Spaarpas

Bij de introductie van de spaarpas afgelopen juni had Primera de doelstelling om eind dit jaar 150.000 spaarders voor de pas te interesseren. De teller staat nu al op 200.000 spaarders.

“Het aantal van 200.000 gebruikers overtreft onze verwachting,” aldus Mirjam Boelhouwer, verantwoordelijke voor de Primera spaarpas. Veel trouwe zegelspaarders zijn direct overgestapt op de nieuwe Primera spaarpas. “Wij wilden de zegels niet direct afschaffen, daarom blijven deze voorlopig nog naast de spaarpas bestaan. We hadden alleen niet verwacht dat zoveel spaarders al direct over zouden stappen.”

De Primera klantenkaart, oftewel spaarpas, is de opvolger van de Primera spaarzegel. Met de spaarpas kunnen klanten net als voorheen sparen voor een 1/5 Staatslot met Jackpot. Daarnaast biedt de spaarpas ook voordelen zoals speciale kortingen of extra folderacties. Bij iedere besteding van 2,50 euro ontvangt de klant een spaarpunt. Samen met kassaleverancier Valk Software en m-wise, gespecialiseerd in klantgerichte retailmarketing, heeft Primera het klantenprogramma opgestart. Het doel van de spaarpas is om klanten voller te maken, frequenter winkelbezoek en een hoger bonbedrag.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class