SPAR gaat voor 3.0

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

SPAR gaat haar formule updaten met een nieuwe winkelstijl en slogan. SPAR werkt hier samen aan met haar ondernemers en leveranciers. SPAR geeft als reden voor de update, in te willen spelen op de constante veranderde consumentengedrag.

De franchiseformule is op dit moment een groot deel van haar buurtwinkels aan het verbouwen naar SPAR 3.0. De formule verwacht dat er eind 2017 80 SPAR buurtwinkels een update zullen hebben gehad naar 3.0. De SPAR city stores zullen ook een update krijgen en zullen er nog minstens 20 nieuwe vestigingen worden geopend in 2017. Zo zal de SPAR enjoy ook een update krijgen in SPAR-stijl.

Commercieel directeur Susanne Kroon: “De markt en het consumentengedrag verandert en daar spelen we met deze verbouwingen op in. We maken onze winkels zo klaar voor de toekomst. Ook het assortiment wordt aangescherpt, de focus ligt in de gemoderniseerde winkels op vers en stralen dat ook uit. Dat maakt SPAR anno 2017 levendiger dan ooit.”

Bij de nieuwe update hoort er ook een nieuwe slogan. De oude slogan ‘mijn buurt, mijn SPAR’ is vervangen door ‘je vindt het bij SPAR’.

Susanne Kroon legt hierbij uit: “Deze nieuwe slogan benadrukt het gemak van SPAR en het feit dat er op ieder moment van de dag iets lekkers te krijgen is. De vernieuwde winkels zijn gericht op het dagelijks gemak voor de consument. Dat is een van de grootste beweegredenen voor een consument om ergens een bepaald product te kopen.”

SPAR is op zoek naar franchisenemers voor verdere expansie. Geïnteresseerd? Klik dan hier voor meer informatie.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.