Spar wijzigt imago

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Met de ingebruikneming van het nieuwe hoofdkantoor en distributiecentrum in Waalwijk werkt Spar ook aan een nieuw imago. Van groothandel wil ze meer retailformule worden en daarvoor worden de teugels met de aangesloten winkeliers aangehaald. Die krijgen minder ruimte voor de invulling van hun assortiment en supermarktinrichting, maar profiteren wel mee in de verbeterde efficiency. Nieuwe slagzin is: minder oubollig en zeker niet duur. Directeur Sjaak Kranendonk benadrukt echter, dat het niet de bedoeling is om van een Spar een AH te maken. Om de omslag beter te managen is Susanne Kroon benoemd tot commercieel directeur. Zij heeft gewerkt bij Laurus, de Vendex Food Group en laatst bij Jumbo als hoofd productmanagement.

dinsdag 2 augustus 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3