Sinds afgelopen maand toont Foodserviceformule Spare Rib Express meningen van klanten prominent op diens eigen website.
“Ondanks dat op veel e-commerce websites consumenten reviews over het bedrijf en de verkochte producten worden getoont zie je dat binnen de foodsservice nog niet veel gebeuren”, vertelt David Pinedo, woordvoerder van de formule.
“Wij geloven er in de eerst plaats in dat dit een positief effect heeft op de conversie, maar bovenal willen we nieuwe klanten en potentiële franchisenemers een eerlijk beeld geven hoe onze kwaliteit, service en bezorging wordt ervaren. Gelukkig staan we gemiddeld op een 7,9, dus dat is ook niets om je voor te schamen.”
“Er zijn diverse externe websites, waaronder Google en Trustpilot die soms alleen worden gebruikt (misbruikt) voor klachten. Hierdoor ontstaat een onrepresentatief beeld over bedrijven in het algemeen. Ook op deze klachten wordt vanuit onze bezorgrestaurants gereageerd, alleen is het erg lastig om deze cijfers te corrigeren en representatief te houden.”
“Uiteraard gaat er bij ons ook wel eens wat mis, waardoor wij een 6 of lager scoren, maar ook dat hoort erbij”, aldus Pinedo.