Speedheat geeft uiterlijk een boost

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Franchiseorganisatie Speedheat is klaar met haar herpositionering. Een nieuwe huisstijl en propositie moeten garant staan voor de gebruikersbelevenis. Per 1 februari zijn alle 14 vestigingen overgestapt naar de huisstijl.

De nieuwe propositie van Speedheat is ‘Warmte op maat’. Directrice Jeanine Prang: “Onze adviseurs stemmen het elektrische vloerverwarmingsysteem van Speedheat namelijk geheel af op de wensen en behoeften van de klant.” Het geel, rood en oranje van de oude stijl heeft plaatsgemaakt voor het meer eigentijdse warm bruin, grijs en goud. De nieuwe stijl is gericht op kwaliteit, comfort, innovatie en duurzaamheid. Directrice Jeanine Prang: “Speedheat is de moderne verwarmoplossing die een einde maakt aan warmte- en energieverspilling en kwaliteit en comfort levert. Speedheat verwarming is flexibel en snel regelbaar. Hierdoor realiseren klanten een energiebesparing en beperken ze hun persoonlijke belasting van het milieu. Niet voor niets is Speedheat toegepast in het huis van de toekomst.”

dinsdag 12 februari 2013.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.