Starbucks gebruikt nieuw koffieconcept

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Starbucks komt met een nieuw koffieconcept. Het nieuwe concept is een zelfbedieningsautomaat ‘Self-Serve’ waarbij het mogelijk is om zowel warme als (ijs)koude dranken te krijgen. De nieuwe automaat van Starbucks maakt onderdeel uit van het We Proudly Serve Starbucks Coffee Program. Het product is samen met Nestlé Professional is opgezet. De eerste automaten zullen zich bevinden voor gebruik bij verschillende Shell-tankstations in Nederland.
Koffiehuis

Dankzij de nieuwe zelfbedieningsautomaat krijgt koffie voor onderweg een geheel nieuwe beleving. Klanten kunnen kiezen uit het brede assortiment van de automaat zoals, zes verschillende siropen, waaronder suikervrije en seizoensgebonden favorieten, twee espressobrandingen en een uitgebreid assortiment chocoladedranken. Dit allemaal biedt de consument honderden verschillende combinaties waaruit zij kunnen kiezen”, aldus Clive Brennan Hoofd Marketing EMENA Starbucks.

“Het concept is ontworpen om consumenten dezelfde ervaring te geven, die je ook in een koffiehuis kan verwachten”, aldus Clive Brennan Hoofd Marketing EMENA.

Shell-tankstations

De eerste zelfbedieningsautomaten van Starbucks staan in Shell-tankstations in Nederland. Het plan is om dit jaar de nieuwe automaten verder te gaan uitbreiden in Europa.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.