Steeds meer SPAR winkels aangesloten bij Online bestelservice

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Het aantal SPAR winkels dat is aangesloten op de SPAR Online bestelservice is afgelopen week uitgebreid naar 150. De ambitie van Spar is om de winkel voor dagelijks gemak te zijn. De SPAR Online sluit daar naadloos op aan. SPAR streeft ernaar dat aan het einde van het jaar alle SPAR winkels zijn aangesloten op de bestelservice.

SPAR winkels bieden naast de dagelijkse boodschappen ook zelfzorg medicijnen, de stomerij service en de Eet Smakelijk! Maaltijdservice aan waardoor de relevantie van een SPAR winkel in de buurt toeneemt. Klanten kunnen online de boodschappen bestellen die zowel in de winkel kunnen worden afgehaald als thuis afgeleverd kunnen worden. Doordat de SPAR-ondernemer of een medewerker de boodschappen persoonlijk thuis komt afleveren ontstaat er een betrokkenheid met de lokale bevolking dat bij een SPAR voorop staat.

De actieve SPAR online winkels hebben een omzetaandeel van 1,5%. Sjaak Kranendonk, algemeen directeur bij SPAR zegt: “Een groot deel van onze SPAR online klanten bestaat vooralsnog uit de klein zakelijke markt. We verwachten dat het aantal particuliere klanten de komende tijd zal toenemen, mede omdat we daar een deel van onze marketing op zullen richten.”

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3