Studenten starten met Aziatische fastserviceformule

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Een aantal jonge studenten start met een Aziatische fastserviceformule. Het franchiseconcept is gebaseerd op natuurlijke Aziatische producten. Het motto ‘Eat with your heart!’ maakt de ambitie duidelijk: uitgroeien tot een complete lifestyle voor jongvolwassenen. De naam van de formule wordt binnenkort bekend gemaakt.

De studenten staan onder leiding van Boris van Leeuwen (foto). Naast zijn studie commerciële economie was hij leidinggevende bij Vitaria Eeterij Family in IJburg en heeft hij ervaring opgedaan met franchise en fast food. Ervaren horecaondernemer Wim Markwat tipte de jonge ondernemer om zijn ideeën niet in Amerika maar in Nederland te verwerken in de Aziatische formule.

Jong team

In plaats van een grote organisatie komt er een klein, jong en sterk team onder leiding van Van Leeuwen. Zij werken nauw samen met een groot aantal partners die allemaal hun eigen inbreng, specialiteit en kennis aandragen.

Momenteel zijn er een tiental kandidaat-franchisenemers en is het team bezig met diverse locaties. De eerste stores moeten in juli en augustus gaan starten. Het jonge team is recentelijk samen met een aantal betrokken partners naar Londen gevlogen om nog meer inspiratie op te doen. Deze trip was ook het officiële startsein voor de nieuwe organisatie.

Voor de franchisenemers en de medewerkers is totale bevlogenheid een must. Daarbij is maatschappelijke betrokkenheid het uitgangspunt. Het volledige team van een store zal in de lokale omgeving  actief zijn. Dit is een vernieuwende en actieve manier om jonge studenten niet alleen een bijbaantje te bieden, maar ook actief bij de maatschappij en haar dagelijkse problemen te betrekken.

Actieve begeleiding franchisenemers

Het actief begeleiden van de franchisenemers is het fundament voor de nieuwe franchiseorganisatie. De nieuwe wetgeving vraagt van de franchisegever meer ondersteuning en een actieve begeleiding. Bij het nieuwe concept wordt in opdracht van een kandidaat-franchisenemer een onafhankelijk haalbaarheidsonderzoek uitgevoerd. De nieuwe franchise organisatie presenteert dus geen verwachtingen, toezeggingen, prognoses en vergelijkingen.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.