SUBWAY Restaurants nieuwe partner Ajax eSports

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De eSports tak van Ajax heeft een nieuwe partner, Subway Restaurants. De franchiseformule omarmt het nieuwe domein binnen de club en maakte dit donderdagavond 28 september bekend tijdens de lancering van de befaamde game FIFA 18. Subway Restaurant sluit het partnership af voor één jaar, met optie voor verlenging van nog een seizoen.

Senior marketing manager voor de Nordics en Nederland, Rodger Schoester kijkt uit naar het nieuwe partnership. “We hebben voor een samenwerking met Ajax eSports gekozen, omdat wij het SUBWAY-merk willen activeren in de doelgroep millennials en generatie Z. Via deze activaties willen we de fans extra plezier laten beleven aan Ajax en het spel. Ajax eSports hanteert zowel nationaal als internationaal een duidelijke strategie waarmee wij ons merk graag willen associëren. We blijven de resultaten van deze samenwerking met Ajax eSports goed analyseren, voor ons is het uiteraard belangrijk dat dit partnership ook een positieve werking heeft op het merk Subway.”

Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax, licht de samenwerking toe: “We zijn sinds een aantal maanden in contact met Subway. Ze hebben de ontwikkeling van de virtuele tak binnen Ajax het afgelopen seizoen nauwlettend in de gaten gehouden. Wij zijn trots dat wij nu een partnership zijn aangegaan voor komend seizoen. De eSports-doelgroep is een belangrijke doelgroep voor Subway en daarom wordt de retailketen specifiek partner van dit domein.”

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website