’t Verswarenhuys gaat samenwerking aan met Versplatform

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Op vrijdag 11 april hebben ’t Verswarenhuys en VersPlatform tijdens de Franchise & Formule beurs Onderneem ‘t een samenwerkingsovereenkomst getekend. Met de bewezen succesvolle formule van ’t Verswarenhuys en professionele marketingondersteuning van VersPlatform heeft deze nieuwe franchiseformule als doel om door heel Nederland nieuwe vestigingen te openen.

De formule achter ’t Verswarenhuys draait al jaren succesvol in hun vestiging ’t Verswarenhuys van de Laarschot in Beek en Donk. Deze winkel is een goed bezochte verswinkel voor dagelijkse boodschappen zoals brood, vlees, groenten en kaas. Met hun formule dicht ’t Verswarenhuys op een eigentijdse manier het gat dat in de markt ontstaan is tussen de speciaalzaak en de supermarkten. De formule richt zich op consumenten die op zoek zijn naar kwalitatieve producten voor een marktconforme prijs en het liefst een stuk authenticiteit. Met de ervaring vanuit de winkel in Beek en Donk wil ’t Verswarenhuys doorgroeien als nieuwe franchiseformule. Hiervoor zijn zij op zoek naar de beste gastheren en gastvrouwen om door heel Nederland nieuwe vestigingen te openen.

Dat ’t Verswarenhuys anders is dan alle andere winkelconcepten in Nederland willen zij graag aan iedereen vertellen. Daarom zijn zij een samenwerking aangegaan met VersPlatform, specialist op het gebied van online en offline marketing binnen de versbranche. VersPlatform biedt ’t Verswarenhuys complete marketing- en formuleondersteuning op maat en helpt hen om op te vallen en hun verhaal aan de wereld te vertellen. Dit gebeurt onder andere via de landelijke website www.verswarenhuys.nl en via de individuele websites van de winkels.

Deelnemers van ’t Verswarenhuys ontvangen vanuit VersPlatform een compleet online- en offline dienstenpakket. Op het eigen formuleportaal kunnen zij formulenieuws en informatie terugvinden, hun eigen website beheren, zelf drukwerk en prijskaartjes maken, presentaties maken voor op de schermen in de winkel en digitale nieuwsbrieven versturen aan hun klanten. Naast dit online dienstenpakket ontvangen de ondernemers zes keer per jaar een compleet promotiepakket voor in de winkel, waarin het recept van de maand centraal staat.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.