Taco Bell opent derde vestiging in Nederland

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Op woensdag 21 december heeft Taco Bell haar derde vestiging in Nederland geopend. De Amerikaanse keten heef 20 Nederlandse vestigingen in de planning staan voor de komende 4 jaar. Eerder dit jaar opende Taco Bell al vestigingen Tilburg en Eindhoven.

Bij de opening van de nieuwe vestiging  aan de centrumzijde van het trainstation Breda stond een rij fans te wachten om als een van de eersten de bekende gerechten te proeven. De eerste 100 fans werden verrast met een goodiebag.

Open keuken

Centraal bij Taco Bell staat de ‘open keuken’: gasten kunnen precies zien hoe de gerechten worden bereid en dat er alleen gewerkt wordt met verse producten. Bekende succesgerechten van Taco Bell zijn o.a. de nachos, queadilla’s, burrito’s e n natuurlijk de vermaarde Crunchy Taco’s. Het design van de restaurants is geïnspireerd op Californië waar de bakermat van Taco Bell ligt, wel is er standaard ook ruimte vrijgelaten voor lokale invloeden.

“Het enthousiasme onder de fans vandaag, tijdens de opening van de derde Taco Bell vestiging in Breda, geeft ons een energie boost. Het motiveert ons om nog meer fans Más Taste, Más Value en Más Heart te brengen. De opening sluit dan ook naadloos aan op onze groeiambities in Nederland. Daarnaast past de stationslocatie perfect bij ons concept. Zo kunnen we mensen on-the-go laten genieten crunchy taco’s, burrito’s of nacho’s, maar bieden onze gasten ook de mogelijkheid in ons restaurant te ontsnappen aan de drukte en te genieten van hun maaltijd met een Mexicaanse twist”, zegt Andrew Stewart, franchisenemer voor Taco Bell in Nederland.

Taco Bell is onderdeel van YUM

Taco Bell Corp. is onderdeel van Yum! Brands, Inc. (NYSE: YUM) is ‘s werelds grootste Mexicaans-geïnspireerde quick service restaurant (QSR) keten. Taco Bell serveert made-to-order en gepersonaliseerde taco’s, burrito’s en andere specialiteiten voor de ruim 40 miljoen gasten per week wereldwijd. Momenteel zijn er meer dan 360 Taco Bell restaurants in de 27 markten buiten de Verenigde Staten en het doel is om het merk internationaal uit te breiden naar 1.000 restaurants in 2022. Het bedrijf en de franchisepartners hebben in totaal meer dan 7.000 restaurants met een omzet van ruim $9 miljard. In 2022 wil het merk een omzet behalen van $15 miljard en 9.000 restaurants wereldwijd hebben.

Ook een franchise beginnen? Bekijk hier alle food franchise formules’.

 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3