The future is omni-channel, maar dat wist u toch al?

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

What's going on in Retailing
Klanten shoppen waar en wanneer zij dit zelf willen. Maar om de retailbusiness te transformeren in een echte omni-channel omgeving vol beleving en gemak, dat is een uitdaging waar veel retailers wakker van liggen. Zo’n 20 verschillende retailers geven wekelijks hun visie op bovenstaande ‘uitdaging’ in de vorm van diepgaande & inspirerende blogs.

Deze staan mede in het teken van het congres ‘What’s going on in (R)etailing?!’ dat als centrale thema heeft: “The future = Omni-channel”.  U krijgt een kijkje in de (inter)nationale keuken van o.a.:
– Marcel Belt, VP Marketing, Douwe Egberts Nederland
– Nikos Karaoulanis, User Experience Design Lead, Marks & Spencer UK
– Kina Demirel Beskinazi, CRM Group Manager, Migros Turkey
– Mariann Wenckheim, Partner & Director, 20.20 UK
– Pieter Zwart, CEO, Coolblue
– Remco van Zanten, Business Development Leader, Zalando Duitsland
en sprekers van Google, Marktplaats, mymuesli, SPAR Nederland, Hunkemöller, lief!lifestyle en vele anderen.

Lees meer…

dinsdag 26 februari 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.