The Phone House wil de beste zijn

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

The Phone House
In 2007 is The Phone House begonnen met niet alleen te kijken naar verkoopvolumes, maar ook naar klantenservice. Volgens manager Peter Swagerman is dat zeer succesvol. Van de klanten komt 60 procent terug als een nieuw toestel wordt aangeschaft, dat lag voor de invoering op 33 procent. De omzet van bestaande klanten is tussen 2006 en 2010 meer dan verdubbeld. De klant krijgt na aankoop van een toestel een gepersonaliseerd boekje thuis met gebruikersinformatie. Op die wijze wordt er een direct klantcontact gezocht en kan binding worden gemaakt, die verder alleen via de providers verloopt. Tevens krijgt de klant een korting aangeboden als hij binnen twee jaar terugkomt voor de aanschaf van een nieuw toestel.

dinsdag 22 maart 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3