Thuiskantoor krijgt facelift

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Thuiskantoor

De franchiseformule Thuiskantoor van Retail Development Company verlegt zijn terrein van de zakelijke markt naar de consumentenmarkt. Volgens algemeen directeur Jos Boot geeft RDC Thuiskantoor een nieuwe impuls. Twee jaar geleden nam men Thuiskantoor over van Quantore en nu is het tijd voor een volgende stap. Besloten is om de organisatie net als de andere formules van RDC functioneel in te delen. Zo heeft een franchisemanager in een bepaalde regio nu meerdere formules onder zijn hoede.

Thuiskantoor is een club van 35 winkels en niet langer een aparte organisatie en profileerde zich als zakelijk verkooppunt. Het leeuwendeel van de klanten is vrouw en dus kwam er een andere look & feel en een aanpassing qua assortiment en uitstraling. Boot ontmoet wel scepsis, maar stelt dat Thuiskantoor introvert is en niet moet vasthouden aan het zakelijke segment.

dinsdag 4 januari 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3