Toastable gaat van start met franchise

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchise formule Toastable verkoopt tosti’s. Toastable is een lunchroom die al jaren actief is met een aantal vestigingen in o.a. Amsterdam en Utrecht. Nu vindt oprichter Bartjan Hendriksen het tijd voor de volgende stap en is de formule op zoek naar ondernemers die een Toastable franchise willen beginnen.
Over Toastable

Toastable is een formule die zich richt op één kernproduct, tosti’s. In 2012 zag oprichter Bartjan Hendriksen een trend in de foodsector waar hij op in heeft gespeeld. Hij heeft één productgroep gekozen en deze tot in detail geperfectioneerd. De tosti’s zijn snel en eenvoudig te maken en worden in een ontspannen sfeer aan tafel geserveerd. Toastable is een fast casual-concept. Dit houdt in dat een combinatie van snelheid en kwaliteit voorop staat.

Ondernemen bij Toastable

In een Toastable franchise vestiging werk je zelf full time op de vloer en heb je een aantal medewerkers die samen met jou de vestiging tot een succes maken. Roosters maken, bestellingen doen, lokale acties bedenken, een vaste gastenkring opbouwen en goed samenwerken zijn onderdelen die aan bod komen.

Toastable heeft ook aanpassingen gemaakt vanwege de coronacrisis. Zo is het momenteel alleen mogelijk om bestellingen af te halen,        zijn er nieuwe verkoopkanalen opgezet, is de stempelkaart, evenals de betaalmogelijkheden, volledig digitaal geworden en is er een flexibele indeling op de werkvloer waardoor het mogelijk is 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

De formule ziet ook kansen in de horeca. Deze kansen bestaan uit de groei van bestellingen via bezorgplatformen, de digitalisering van de horeca, de behoefte aan vooraf online bestellen bij een afhaalbestelling en de toenemende vraag naar duurzaamheid.

Wat biedt Toastable aan de franchisenemer?

Toastable helpt de franchisenemer op verschillende vlakken. Voor de opstart word er een opleiding tot franchisenemer verzorgd en het personeel krijgt toegang tot een e-learning programma. De zaak wordt verbouwd, ingericht en turn-key opgeleverd. De bedrijfsprocessen zijn van tevoren uitgedacht en de formule biedt management begeleiding. Ook is er operationele begeleiding tijdens de eerste maanden na de start.

De marketing wordt vanuit de centrale organisatie gestuurd waarbij ruimte is voor de franchisenemer om mee te denken over campagnes. Ook zijn er vaste ontwerpers en PR experts die helpen bij de lokale marketing. Naast de opstart en marketing wordt er ook ondersteuning geboden op het gebied van financiën. Zo kan er gemiddeld 10% goedkoper worden ingekocht door het inkoopcollectief en is er een samenwerking met een accountantskantoor. Dit accountantskantoor biedt coaching en ondernemersbegeleiding.

De kwaliteit binnen de vestiging wordt ook gewaarborgd. Dit gebeurt door middel van managementondersteuning op het gebied van personeelsbeleid, inkoop, marketing, financiën en service. Ook worden er mysterie guests ingezet om een verbeterplan op te stellen.

Meer informatie over ondernemen bij Toastable?

Bartjan wil verder bouwen aan een groeiende franchise formule en een sterk merk. Met zijn horeca ervaring wil hij startende ondernemers verder helpen. Lijkt het jou leuk om je eigen Toastable vestiging te starten en onderdeel uit te maken van deze formule? Vul onderstaand formulier dan vrijblijvend in voor meer informatie.

Ontvang gratis meer franchise informatie over Toastable!

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.