Top-5 minste investering benodigd per branche – horeca

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De Nationale Franchise Gids publiceert wekelijks een Top-5 lijst van formules. De Top-5 van deze week bevat een overzicht van franchiseformules uit de horeca waar het minst eigen vermogen voor benodigd is om te starten als franchisenemer.
  1. Coffee-Bike – vanaf €3.500
  2. 30ml Coffee Roasters – vanaf €25.000
  3. De Pizzabakkers – vanaf €25.000
  4. Délifrance – vanaf €25.000
  5. Coffee Fellows – vanaf €30.000

Coffee-Bike is met meer dan 250 Coffee-Bikes in 17 landen wereldwijd actief en creëert met hun franchisenemers biologische producten. Dit is mogelijk omdat de fiets zelfvoorzienend is, het werkt zonder externe water- en elektriciteitsaansluiting. Door deze mobiliteit heb je als ondernemer een groot voordeel ten opzichte van de concurrentie. Lees hier meer.

30ml Coffee Roasters biedt het comfort van een tweede huiskamer, hoogwaardige specialty koffiesoorten en een puur aanbod voor de zoete en hartige trek. Momenteel heeft 30ml meerdere (succesvolle) vestigingen in Nederland en de formule is hard op zoek naar franchisenemers om het succes landelijk uit te breiden. Lees hier meer.

De Pizzabakkers heeft binnen enkele jaren een grote naam opgebouwd: knapperige, ambachtelijke houtovenpizza’s met echte Italiaanse ingrediënten. De combinatie van houtovenpizzeria en proseccobar is uniek in Nederland. De pizza’s kunnen mee naar huis worden genomen of kunnen ter plekke opgegeten worden in de bakkerij of buiten op het terras. Lees hier meer.

Délifrance is een internationale franchiseformule voor restaurants en corners. Gasten genieten al meer dan 30 jaar in een eigentijdse sfeer van Franse specialiteiten en lekkernijen. Ze gebruiken hun Franse roots en experts om de beste producten en service aan te kunnen bieden. Lees hier meer.

Coffee Fellows is sinds de oprichting in Duitsland uitgegroeid tot een succesvolle internationale formule met een uitgebreid assortiment aan koffie en bagels, zoete hapjes en dranken. Onder het motto ‘’feel at home’’ zijn alle vestigingen modern maar ook knus ingericht. Lees hier meer.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.