Troc.com denkt over city-concept

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Troc.com vestiging
De nieuwe winkelformule Troc.com wil meer winkels gaan openen in binnensteden. De formule ziet voldoende kansen zegt Directeur Pierre Boseret van Troc.com in het decembernummer van RetailTrends. De huren dalen door de oplopende winkelleegstand, er hier willen wij op inspelen”, aldus Brosenet. Het bedrijf vestigde zich tot nu toe vooral buiten de binnensteden, onder meer omdat er in de grote steden maar weinig ruimte is voor de grote Troc-winkels.

Troc.com is een winkel in tweedehands goederen die zowel fysiek als via het internet inkoopt en verkoopt. Het idee is dat Troc het voor de consument makkelijker maakt om zijn tweedehands spullen te verkopen. In september jl. werd de eerste winkel van de formule in Nederland geopend. Daar blijft het volgens de directeur niet bij: “Wij geloven dat er in Nederland ruimte is voor zeker vijftig winkels”, aldus Broset.

woensdag 2 januari 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3