Swirl’s wordt verkocht op ruim 50 locaties in Nederland en is al 20 jaar een vaste waarde in het ijsassortiment van Unilever. “Om verder te groeien hebben we een partner nodig die thuis is in de wereld van franchise en retail marketing. Kees Hermans en Maarten Steinkamp bewijzen met bijvoorbeeld Jamin daar veel verstand van te hebben”, aldus Sebastien Deneux, Marketing Manager Ice Cream van Unilever. “Onze ambitie is met Swirl’s de absolute nummer 1 te worden op gebied van softijs”. De doelstelling is om komende jaren te groeien naar zo’n 175 verkooppunten. Vanaf komende maand start dan ook een wervingscampagne voor nieuwe franchisenemers.
Jamin heeft al jaren een tegenhanger van Swirl’s in het assortiment in de naam van ijsmerk Twizzl. “Het is dus logisch om te bekijken hoe we naar één concept kunnen komen”, legt Steinkamp uit. Hij omschrijft de aanstaande samenwerking vervolgens als een perfecte match: “De ervaring en power van Unilever als producent en marketeer gecombineerd met onze kennis op gebied van franchise en exploitatie van winkels, maakt ons tot een geweldig team”.
Geef een reactie