Van mode naar uitzenden

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Regio Tilburg is sinds begin dit jaar een JobManiac vestiging rijker. Dina Bruin en Danny Poortier zijn gezamenlijk van start gegaan in het Crown Business Center in Gilze-Rijen. De franchisenemers hebben samen één doel: zoveel mogelijk werknemers en werkgevers in de regio met elkaar matchen.

Bruidsmode

Ervaring in de ondernemerswereld was er bij Dina zeker, evenals ervaring als HR medewerkster. Naast een eigen bedrijf in de wijnen, heeft Dina ook een bruidsmodezaak gehad. Hierdoor heeft zij de afgelopen jaren veel ondernemerservaring opgedaan. “Bij het runnen van mijn bruidsmodezaak deed ik natuurlijk ook aan matchen, de perfecte jurk vinden voor iedere bruid. Daarnaast heb ik ook ervaring opgedaan als werkgever,” aldus Dina Bruin.

Samen sterk

Vanaf oktober 2018 is Dina met JobManiac in contact. In eerste instantie was zij van plan om de vestiging alleen te runnen. Echter kwam Danny in januari in beeld, vanaf dat moment zijn zij het traject tot franchisenemer samen in gegaan. “Danny komt uit de ICT-wereld, heeft ervaring binnen de beveiliging en logistiek, wat goed aansluit bij de branches waarin JobManiac actief is. Wij hebben nu al de ambitie om verder uit te breiden binnen ons eigen team.”

Trainingen

Dina en Danny zijn sinds februari ingeschreven in de Kamer van Koophandel en sinds maart gestart met hun eigen JobManiac vestiging. Voor de start hebben zij een 3-daagse training in Goes gevolgd, een verkooptraining gehad, een training omtrent tarieven & formulieren. Allemaal verzorgd vanuit JobManiac. Daarnaast zullen zij 20 juni nog een online media training volgen. “Hier hebben we al veel ervaring mee, maar het is altijd fijn om up-to-date te blijven. Tot slot zullen wij nog een VCA behalen, dit behoort allemaal tot het pakket van JobManiac.”

Ambitie

In de eerste week hadden de franchisenemers al twee opdrachtgevers. “Momenteel hebben wij al aardig wat CV’s en opdrachten ontvangen, de kunst is om een hier goede match mee te maken. We moeten toegeven dat de markt pittig is, maar wij houden wel van een uitdaging. Onze ambitie is om in vijf jaar tijd net zo groot te zijn als de JobManiac in Goes.” Aldus Dina.

JobManiac

“De formule laat ons vrij in veel dingen. Zo hebben wij ons eigen pand kunnen uitzoeken en het de aankleding hiervan was geheel onze keus. Natuurlijk zijn zaken als de website, visitekaartjes en kleding wel allemaal strikt vanuit JobManiac. Maar we morgen bijvoorbeeld wel onze eigen flyers ontwerpen.”

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden bij JobManiac? Vraag vrijblijvend meer informatie aan.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-tubz-europe

banner-volop-kansenV2

franchise-season-art-class