Versnelde groei voor supermarktformule Lidl

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Lidl
Supermarktformule Lidl groeide in de eerste veertien weken van dit jaar sneller dan voorgaande jaren. Gemiddeld bezocht ruim 22 procent van de huishoudens de supermarkt, in de Paasweek was dit zelfs een kwart van de huishoudens in Nederland. Dit blijkt uit cijfers van GfK Panel Services. In 2010 en 2011 bezochten in de zelfde periode respectievelijk 18, 3 en 20,2 procent van de Nederlandse huishoudens de keten.

Het record van Lidl staat op 27 procent, vorig jaar behaald rond de kerstdagen.Vorige maand werd al bekend dat Lidl over heel 2011 gemeten de op één na beste supermarkt is qua aantal bezoekende huishoudens. Bijna 61 procent heeft minstens één keer een Lidl bezocht. Albert Heijn was hierin koploper met een dekking van ruim 84 procent

dinsdag 17 april 2012.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3