Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

Vietnamese ambassadeur opent The Vietnamese Weeks campagne bij eazie

11 december 2024

eazie – The Asian Good Food Bar – heeft samen met ambassadeur van Vietnam, dhr Ngo Huong Nam, het startschot gegeven voor de nieuwe eazie campagne, The Vietnamese Weeks. Tijdens deze campagne genieten gasten van de lekkerste Vietnamese food en drinks én maken de gasten kans op een vakantie in Vietnam om dit prachtige land zelf te ervaren.

Duurzaam & fair trade

Shengli oprichter van eazie; ”De gerechten zijn samengesteld met ingrediënten van Miss Linh. Het platform Miss Linh biedt unieke producten van Vietnamese producenten die maatschappelijk verantwoord ondernemen en koplopers zijn op het gebied van duurzaamheid. Alle kleine en middelgrote Vietnamese voedingsbedrijven, vooral de bedrijven die worden geleid door vrouwen, krijgen via Miss Linh zo gelijke kansen om hun producten tegen een eerlijke prijs in Europa te verkopen. Duurzaam, oprecht en transparant, wat goed aansluit bij het merk eazie.”

Beste keten van Nederland

eazie, een van de grootste healthy food restaurantketens van Nederland, is bekend om zijn gezonde, lekkere en betaalbare gerechten. Eerder dit jaar is eazie net als in 2019 en 2023 verkozen tot Beste fastservice keten van Nederland. En ontving de keten de Awards voor Beste én Populairste Website van het Jaar. Ook de award voor de hoogste klanttevredenheid (NPS-score) onder de grootste fastfoodketens in Nederland ging dit jaar naar eazie. Eazie heeft 30 vestigingen in Nederland en groeit binnen enkele jaren door naar 50 vestigingen.

Over eazie, the Asian Good Food Bar

De Nederlandse franchiseformule eazie is in 2004 opgericht door twee Nederlandse broers (met Aziatische roots). Ze groeiden op met de Aziatische kennis dat lichaam en geest met elkaar verbonden zijn. Als je niet goed voor je lichaam zorgt, merk je dat mentaal en andersom. Volgens de Aziatische leer vormt gezond en lekker eten de basis voor een gelukkig leven. eazie implementeert deze leer in haar concept.

Alle Aziatische maaltijden, sandwiches en poké bowls worden à la minute bereid op basis van verse ingrediënten en zijn zeer betaalbaar. Naast het gebruikelijke menu kunnen gasten ook kiezen voor een zelf samen te stellen veganistisch, glutenvrij, halal, eiwitrijk of caloriearm gerecht.

De Nederlandse franchiseketen is goed voor 30 vestigingen in 2024 in Nederland. En verwacht een groei naar 50 locaties in 3 jaar. De totale marktwaarde in Nederland is 100 locaties.

Ontvang gratis meer informatie over eazie

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef

Meer informatie over franchisen bij

eazie

×