Vijf redenen van Hans Tietema om nu franchisenemer van Kaldi te worden

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

“Veel mensen wachten af in deze tijd, terwijl juist deze periode een geweldige kans is om voor jezelf te beginnen.” vertelt Hans Tietema franchisegever van Kaldi. “Kaldi is een koffie en thee speciaalzaak met een proeflokaal ter ondersteuning van de verkoop van koffiebonen en koffiezetsystemen. Juist deze elementen maken Kaldi een onderscheidende formule.” Waarom zou je nu starten?

Het Kaldi concept:

Kaldi heeft vier verschillende omzet groepen die we afhankelijk van de situatie snel kunnen bijstellen. Half maart moest de horeca op slot, maar omdat Kaldi o.a. koffiebonen verkoopt, mochten de Kaldi vestigingen openblijven en al snel kwamen er klanten voor take-away koffie.

Ook gingen veel mensen thuis werken, waardoor de verkoop van koffiebonen en zetsystemen toenam.

Bijna alle franchisenemers hebben de laatste 10 weken bijna meer omzet gedraaid dan voor de Covid-19 periode.

Een reden te meer om voor het Kaldi franchiseconcept te kiezen.

Locaties:

Goede en juiste locaties zijn moeilijk te vinden, maar in deze tijd zullen er meerdere locaties vrijkomen en de onderhandelingen met de verhuurder zullen makkelijker worden dan voor de Covid-19 periode.

Het moment voor de goede locatie met de juiste huurprijs.

Een nieuwe carrière stap:

Helaas zullen een aantal mensen hun baan gaan verliezen en wat dan?

Zit jij in zo’n situatie of denk je dat die eraan zit te komen? Dan is het tijd om verder te kijken en misschien franchisenemer te worden bij  Kaldi.

Maak je droom waar!

Financiële investeringen:

Kaldi is een formule met een relatieve lage investering en je hebt maar ongeveer een eigen vermogen nodig van € 25.000 om met je eigen Kaldi vestiging te kunnen starten. Ook de rente bij de bank is momenteel laag wat gunstig is voor je vaste lasten.

Relatief lage investering!

Recessie bestending:

Kaldi heeft de afgelopen 20 jaar heel wat recessies overleeft, van de internethype bubbel, de financiële crisis en nu covid-19. Betekent dit dan automatisch dat elke franchisenemer altijd succes heeft, nee dat is niet zo. Maar ondernemers die passie, liefde, gastvrijheid en verkoopkwaliteiten hebben een Kaldi exploiteren maken het succes.

Maak jij het verschil?

Ben je na het lezen van dit artikel toe aan een nieuwe stap, aarzel dan niet en meld je dan aan voor vrijblijvende informatie. En wie weet drinken we straks samen een heerlijk Kaldi espresso in jouw eigen Kaldi vestiging.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class