Vliegende start Eigen Horeca Makelaar.

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Horeca Makelaardijformule Eigen Horeca Makelaar is afgelopen maanden flink gegroeid. Binnen 5 maanden zijn er 5 franchisenemers bijgekomen.

Het succes is te danken aan de marktgerichte aanpak, de intensieve samenwerking en het onderscheidende productenpakket. December 2009 en januari 2010 waren topmaanden, zowel in aantallen nieuwe klanten als in aantallen verkochte zaken.

Als eerste horecamakelaar heeft Eigen Horeca Makelaar het doe-het-zelf verkooppakket geïntroduceerd, met dit pakket kunnen eigenaren van horecazaken hun zaak te koop zetten voor een vast laag bedrag aan makelaarscourtage. Dit pakket slaat enorm goed aan in de markt.

Ruud Verschoor, directeur: “De doelstelling van Eigen Horeca Makelaar is om eind 2010 de grootste Horeca makelaardijformule in Nederland te zijn. Dat betekent in totaal 20 vestigingen. Gezien het tempo waarop we nu bezig zijn en de gesprekken die op het moment door heel het land gevoerd worden, is het niet meer de vraag of we die doelstelling gaan halen, maar de vraag is nu: wanneer gaan we in 2010 die doelstelling halen?”

Bericht uit de nieuwsbrief van dinsdag 2 februari 2010.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.