Vom Fass wil uitbreiden via de franchise

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Sinds het in 1994 opgericht werd in het zuiden van Duitsland, kon het merk Vom Fass zich ontwikkelen dankzij een dynamisch netwerk van franchises. Er zijn nu meer dan 240 partners in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Groot-Brittannië, Japan, Nieuw-Zeeland, Frankrijk, Hongarije, België, de Tsjechische Republiek, Polen, Denemarken, Roemenië, Verenigde Staten, Letland, Spanje, Singapore, Italië, Maleisië en Ierland.
In België, waar het sinds 2005 aanwezig is, telt het merk momenteel zes winkels, in Aalst, Gent, Geraardsbergen, Halle, Heist-op-den-Berg en Waver. 

Het concept van het merk is simpel: Vom Fass, wat “van het vat” betekent in de taal van Goethe, heeft de beste oliën geselecteerd (olijfolie, plantaardige olie), azijnsoorten op basis van fruit, de meest exotische likeuren en een grote waaier sterkedrank (cognac, jenever, sherry, whisky, enz.) die rechtstreeks vanuit het vat geserveerd worden.
 
De producten worden dan verpakt naar de behoefte van de klant, in flessen van verschillende ontwerpen (van 100 ml tot een liter). Daarop komt een label en een aangepast etiket (naam, oorsprong en kwaliteit van het product of elke andere boodschap die de klant wenst). De klant kan ook met zijn fles terugkomen om die te laten hervullen.

dinsdag 21 juni 2011.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3