Voor- en tegenspoed webwinkels

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Betere leverings- en retourvoorwaarden zouden de klant aansporen meer online te gaan kopen. Dat is de uitkomst van onderzoek van een onderzoek door Compete. Gratis verzending en een snellere levering zouden aansporen tot het doen van meer webaankopen. Juist het betaald retourneren of inleveren bij een fysieke winkel weerhoudt vele klanten. Anderzijds lijden Nederlandse webwinkels jaarlijks ongeveer twintig miljoen schade door klanten die ten onrechte melden nooit iets ontvangen te hebben, zo deelt branchevereniging ‘Thuiswinkel.org’ mee.  

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief │ voor al uw franchisenieuws | dinsdag 3 augustus 2010.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3