Waarom kiezen voor backWERK?

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Kandidaten die werken voor een foodconcept wel zien zitten, zijn volgens De Vilder bij backWERK aan het goede adres. “Onze formule heeft een enorme ontwikkeling doorgemaakt. We zijn erg op vers gaan zitten en we hebben de beste prijs-kwaliteitverhouding van Nederland. Alles wordt vers gemaakt en niks komt uit pakjes of potjes. Onze naamsbekendheid neemt toe en dus gaan openingen steeds soepeler. We hebben een goed aanbod en onze winkels zijn aangenaam om in te vertoeven. Dat is een winnende combinatie op lange termijn. Zeker in de huidige tijd, waarin men meer op gezondheid let. Ook voor mensen die minder te besteden hebben, zijn wij perfect. We hebben een goede uitgangspositie om de toekomst met vertrouwen tegemoet te treden. En dat doen we. Onze formule staat als een huis”, aldus De Vilder.
Marketing: centraal geregeld en lokaal ingevuld

De marketing van backWERK wordt centraal geregeld en lokaal ingevuld. “Het is nu toch een stukje rustiger door corona, dus we hebben bijvoorbeeld vouchers laten drukken die we hebben uitgedeeld in de steden waar we actief zijn, zodat mensen met een aanbieding bij ons langs kunnen komen. Ook ontvangen onze franchisenemers eens per week een marketingbrief waarin staat hoe ze de producten van de maand onder de aandacht kunnen brengen”, aldus De Vilder.

Intensieve begeleiding

De begeleiding van backWERK aan franchisenemers is intensief. “In het voortraject geven we ze financiële begeleiding en ze krijgen ook een trainingsperiode van ongeveer een maand in onze eigen vestiging in Hilversum, waar we zijn ingericht op het geven van trainingen. We helpen ook bij het aannemen van personeel. Zo zijn we aanwezig bij gesprekken en leiden een aantal personeelsleden op, zodat zij zelfstandig kunnen opereren. Tijdens de opening van een vestiging zijn er mensen van ons bij en die blijven in de weken erna aanwezig, totdat wij en onze franchisenemer het gevoel hebben dat dat niet meer nodig is. Uiteraard bezoeken we de nieuwe vestiging daarna regelmatig om een vinger aan de pols te houden. Een extern bedrijf bezoekt de vestigingen ook en maakt hier een verslag van. Mocht het nodig zijn, dan kunnen we samen sturen op verbetering”, aldus De Vilder.

Ontvang gratis meer franchise informatie over backWERK!

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.