Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

Werkplezier bij Home Instead aanzienlijk hoog door tevreden klanten

Home Instead Thuisservice wordt met een 8.7 beoordeeld door senioren en mantelzorgers. Maar liefst 97% van hen raadt de organisatie aan bij mensen in hun omgeving. De onderscheidende resultaten zijn gebaseerd op een jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd door feedbackonderzoeksbureau Starred. Ruim 2.000 senioren en zorgverleners geven de organisatie een +62 Net Promoter Score. Door deze hoge scores behoort de organisatie tot een selecte groep organisaties die de verwachtingen van de klant met succes hebben overtroffen. In Nederland vinden we een NPS van +40 of hoger heel goed, aldus onderzoeksinstituut Integron.

Waardering

Vooral de medewerkers worden zeer gewaardeerd. Zowel de CAREgivers (zorgprofessionals) als de medewerkers van de lokale supportteams. Zorgvuldigheid en betrouwbaarheid worden ervaren als zeer waardevol. Door de vaste en vertrouwde medewerkers ervaren de senioren oprechte aandacht voor hun welzijn. Ook de mantelzorgers ervaren Home Instead Thuisservice als een betrokken organisatie die meedenkt en hen ondersteunt.
“Het is indrukwekkend om te zien dat zoveel klanten ons vertellen hoe blij en tevreden ze zijn met onze CAREgivers en supportmedewerkers omdat zij zoveel aandacht hebben voor het welzijn van klanten en de mantelzorger. En laat dat nou precies het doel van onze dienstverlening zijn, dus daar gaan we ook de komende jaren met volle overtuiging mee door!” aldus Otto Mak, directeur van Home Instead Netherlands.

Positieve bijdrage door klanten

Jaarlijks voert Home Instead klant- en medewerkers tevredenheidsonderzoeken uit. Opnieuw ziet de organisatie een positief verband relatie tussen werktevredenheid en klantervaring. Medewerkers worden extra gemotiveerd door elke dag met tevreden senioren en verzorgers te werken. Door het enthousiasme van de senioren halen medewerkers extra voldoening uit het werk. Thuiszorg met toewijding en aandacht is wat Home Instead de klanten belooft. Dit wordt herkend en erkend door de klanten. Medewerkers geven aan dat deze klantbetrokkenheid waardevol is voor hen en een zeer positieve bijdrage levert aan intrinsieke motivatie. Deze betrokkenheid maakt daadwerkelijk een verschil. Tevreden medewerkers leiden dus tot tevreden klanten en andersom!

Home Instead Thuisservice

Home Instead Thuisservice is een erkende aanbieder van niet-medische thuiszorg voor ouderen met dementie. De franchiseformule is onderdeel van Home Instead, ’s werelds grootste aanbieder in dienstenverlening binnen de ouderenzorg en actief lid van The World Dementia Council. Daarnaast is de formule ook een samenwerkingspartner van Alzheimer Nederland sinds september 2021. Naast PGB-zorg biedt de organisatie ook gecontracteerde zorg via de Wet Maatschappelijke Ondersteuning en de Wet Langdurige Zorg. Home Instead Thuisservice is een snelgroeiende organisatie met kantoren in 44 regio’s en 2.600 CAREgivers. Maandelijks wordt er ruim 130.000 uur aan dienstverlening verzorgt aan 5.700 ouderen.

Ontvang gratis meer informatie over Home Instead Thuisservice

Aanhef

Meer informatie over franchisen bij

Home Instead Thuisservice