Wessanen stopt met GooodyFooods, focus op Natuurwinkel

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Natuurwinkel Franchise
Om een sterke speler in deze zich snel ontwikkelende markt te blijven, brengt Wessanen Benelux focus aan om slagvaardiger te kunnen blijven opereren. Wessanen heeft hierbij besloten zich te richten op één franchiseformule, namelijk Natuurwinkel. In goed overleg wordt samen met de GooodyFooods ondernemers gekeken naar de toekomst van deze franchiseformule.
 
“De biologische markt groeit en ontwikkelt zich bijzonder snel”, aldus Sonja van der Linden Manager Corporate Communicatie Wessanen. “Hier liggen goede kansen voor ons en om snel en slagvaardig op de ontwikkelingen in te kunnen spelen is besloten om ons te concentreren op één sterke winkelformule en dat is Natuurwinkel.”

dinsdag 30 oktober 2012.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.