What’s going on in Retailing

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

What's going on in Retailing
Wist u dat…
* 49% van de Nederlanders wel eens kleding online koopt en 40% consumentenelektronica?
* de kleding bovengemiddeld door vrouwen online wordt gekocht (57%), terwijl de elektronica juist bovengemiddeld door mannen online wordt gekocht (53%)?
* 41% van de ouderen in Nederland (65+) nog nooit online een aankoop heeft gedaan?
* slechts 16% van de jongeren ( * van de Nederlanders in de leeftijdscategorie 30-39jaar 90% ooit online iets heeft gekocht?
* Nederlanders in het westen en 3 grote steden  vaker online een aankoop hebben gedaan (82%) dan Nederlanders in het noorden, oosten en zuiden van Nederland (75%)?
* de leeftijdsgroep 30-39jaar het vaakst producten via het internet koopt?

Bovenstaande uitkomsten komen uit een uitgebreid GfK-onderzoek onder Nederlandse consumenten. Marco Wolters (GfK) gaat op 9 april a.s. tijdens het congres What’s going on in Retailing tijdens een presentatie dieper in op vragen als ‘Bij welke winkels heeft u wel eens via internet producten gekocht?’, wat de verschillen tussen mannen en vrouwen zijn en tussen de verschillende leeftijdscategorieën. Meer informatie vindt u op www.retailing.nl.

dinsdag 12 maart 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3