Whitepaper: hoe kom ik aan franchisenemers?

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Een paar maanden geleden publiceerde De Nationale Franchise Gids een whitepaper over hoe franchiseformules hun wervingsproces zo optimaal mogelijk kunnen inrichten. Uit onderzoek van De Nationale Franchise Gids is gebleken dat geïnteresseerde kandidaat franchisenemers vaak onjuist of te laat geïnformeerd worden door franchiseformules. “Door een optimale inrichting van het wervingsproces kunnen formules sterk verbeterde resultaten zien in de expansie”, aldus schrijver Tim Hazekamp.

 

“De whitepaper biedt zowel startende als ervaren franchisegevers onmisbare tools om hun wervingsproces te optimaliseren”, vertelt Hazekamp. De lezer wordt van A tot Z in het wervingsproces meegenomen. Vanaf het eerste contact met een geïnteresseerde tot aan het ondertekenen van een franchiseovereenkomst bij een formule.

De whitepaper bevat 20 pagina’s en biedt informatie over het hele proces en over alle facetten van het werven van franchisenemers. Hazekamp: “Uiteraard zijn er per branche nuances. Iedere formule heeft zijn eigen methodieken, maar ik ben ervan overtuigd dat elke persoon actief in werving hier absoluut lering uit kan trekken”, besluit Hazekamp.

 

Klik hier om de whitepaper gratis te downloaden.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.