Winnaars best gewaardeerde Out of Home Formules 2018 bekend

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Bagels-beans-opening

Deze week werden de best gewaardeerde Out of Home Formules 2018 bekend. In totaal zijn 67 formules beoordeeld op de ‘7 G’s’: gemak, gastvrij, goedkoop, genieten, gezond, goed geweten en goed verhaal. Verschillende franchiseformules vielen in de prijzen. Bagels & Beans werd eerste in het segment Coffee & Lunch. In het segment Fastservice werden Kwalitaria en Family respectievelijk tweede en derde.

Bagels & Beans winnaar ’Coffee & Lunch’ segment

Bagels & Beans won alweer voor de vierde keer een award tijdens de Out of Home Formule verkiezingen. Vervelen gaat het echter nog niet, zo reageert mede-oprichter Ronald Bakker: ‘Deze award op basis van een grootschalig consumentenonderzoek laat zien dat onze gasten echt waarderen wat we doen. Dat is waar het voor ons om draait’, vult medeoprichter Ninande Thio aan. Ronald: ‘Precies. Het is erkenning voor het enthousiasme waarmee iedereen zich inzet voor Bagels & Beans.’

In 2017 mochten de oprichters van Bagels & Beans de award voor Beste out of home formule in Coffee & Lunch ook al in ontvangst nemen. In 2013 en 2015 wonnen ze in het segment Shopperhoreca, in 2014 en 2016 waren ze tweede.

Franchiseformules scoren in segment ’Fastservice’

Binnen het segment Fastservice scoorde Julia’s het hoogst. Gasten gaven Julia’s een 6,9. Dit cijfer dankten zij voornamelijk aan de hoge scores op de aspecten gezond en genieten. De tweede plek werd behaald door Kwalitaria, gevolgd door Family.

”Het segment fastservice blijft maar groeien en biedt hierdoor ruimte voor steeds meer locaties van bestaande en nieuwe formules. Het zal niemand ontgaan zijn dat maaltijdbezorging een revolutie teweeg heeft gebracht maar ook nieuwkomers zoals Sla en Eazie zijn sterke voorbeelden van de ongekende dynamiek binnen dit segment. Het is in ieder geval duidelijk dat een actuele positionering op zowel gezond genieten als gemak inspeelt.” aldus Bas van Eekelen, Business Development Manager Foodretail & Foodservice bij GfK.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3