Winnaars GfK Out of Home Formule Awards 2015 bekend

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De vijf winnaars van de GfK Out of Home Formule Awards 2015 zijn bekend. De vijf winnaars zijn Kwalitaria, Bagels & Beans, Julia’s, Hutten en GaiaZoo Kerkrade mogen zich het komende jaar de beste foodformule in hun marktsegment noemen. De GfK Out of Home Formule Awards zijn dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt in samenwerking met Out.of.Home Shops. De gastbeleving van in totaal 76 foodserviceformules in vijf marktsegmenten wordt onderzocht. De formules zijn beoordeeld op twintig aspecten op basis van ruim 8000 recente bezoekers.

Kwalitaria kwam in het ‘Fastservice’ het beste uit de bus, Bagels & Beans in het marktsegment ‘Shopperhoreca’. Hiermee wint Bagels & Beans voor de tweede keer op rij de award in het marktsegment ‘Shopperhoreca’. Oprichter Ronald Bakker is blij met de erkenning van de consument: “Het mooie van deze award is dat de consument de macht heeft. Zij bepalen welke formule hun verwachtingen overtreft en waar ze zich het prettigst voelen.” Naast Bagels & Beans viel ook franchiseformule Doppio Espresso in de prijzen. De franchiseformule ging ervandoor met de tweede prijs in dezelfde categorie. Het is voor Doppio Espresso een teken dat de formule op de goede weg is en het is een extra motivator om zo door te gaan.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class