Meer omzet door slim en eenvoudig gebruik van je (klant)data

Inmiddels is het evenement al vol, inschrijven is daarom niet meer mogelijk. 

Op donderdag 18 april a.s. organiseert online marketingbureau Invest Online, in samenwerking met De Nationale Franchise Gids, het seminar “Meer omzet door slim en eenvoudig gebruik van je (klant)data’.  Het seminar is speciaal voor franchise organisaties. Dit alles zal plaatsvinden op een unieke locatie: in het PSV stadion in Eindhoven.

Consumenten oriënteren zich meestal online en kopen en offline. Maar hoe verantwoord je dan je online mediabudgetten als je ze niet op omzet kunt afrekenen? Daar zijn, soms relatief eenvoudige, oplossingen voor. En zou het niet ideaal zijn als ook duidelijk is waar nieuwe klanten wonen, zodat marketingbudgetten veel gerichter ingezet kunnen worden?

Relevante (lokale) marketing inspanningen op basis van data
Gebruik maken van data. Iedereen heeft het erover. En het klinkt vaak ingewikkelder dan het is. Veel franchise organisaties hebben met hun (klant)data een schat aan waarde die slim ingezet kan worden om tot betere resultaten te komen. Aan de hand van de presentatie van succesvolle cases van o.a. Luxaflex en Grando zal worden uitgelegd hoe franchise organisaties hun lokale franchisenemers kunnen ondersteunen met resultaatgerichte (online) marketing activiteiten. Door gebruik te maken van inzichten die voortkomen uit klantdata, kan relevante communicatie via verschillende (online en offline) kanalen op lokaal niveau worden ingezet. Met als doel: meer winkelbezoek, leads en omzet.

Online inspanningen meten in offline omzet? Ja, dat kan!
Mensen oriënteren online (Research Online) maar kopen vervolgens in de winkel (Purchase Offline). Hoe verantwoord je dan die online mediabudgetten als je ze niet op omzet kunt afrekenen? Dit stelt u voor grote uitdagingen bij het maken van de juiste (investerings)beslissingen. Zorg dat u het RoPo-effect meetbaar maakt. In deze presentatie zie u hoe u dit als organisatie kunt doen en welke methoden hiervoor beschikbaar zijn.

Programma:
13.00 – 13.30 uur           Ontvangst
13.30 – 14.15 uur           Lokale marketing a.h.v. data insights
14.15 – 14.30 uur           Pauze
14.30 – 15.15 uur           Leadgeneratie: hoe genereer ik meer leads?
15.15 – 16.00 uur           Het meetbaar maken van het RoPo effect

Datum & tijdstip: donderdagmiddag 18 april a.s. van 13.00 tot 16.00 uur
Locatie: PSV stadion – Frederiklaan 10A, 5616 NH Eindhoven
Kosten: geen

Inmiddels is het evenement al vol, inschrijven is daarom niet meer mogelijk. 

skyscraper-banner-website

banner-tubz-europe

franchise-season-art-class