Spare Rib Express zegt etiquette vaarwel in nieuwe campagne
Met de nieuwe merkcampagne ‘Let It Rib’ zet Spare Rib Express in op de bewezen succesfactoren van effectieve reclame; verleiding, herkenbaarheid en een flinke dosis humor. De campagne is bedoeld ...
Van Poolse uitzendkracht naar eigen uitzendbureau in Nederland
24People is een uitzend-, werving en selectiebureau dat met gedetailleerde kennis in een specifiek vakgebied exact weet wat de opdrachtgever zoekt op het gebied van personeel. 24People wist ook Dorota ...
Franchisenemer aan het woord: Daniel Janssen van 24People
Wij spraken met Daniel Janssen, de nieuwe franchisenemer van 24People die vanuit Almere opereert. Na diverse functies in de ICT te hebben bekleed (van PC-bouwer tot ICT Manager), vroegen wij ...
24People breidt uit met 3 nieuwe franchisenemers
Franchiseformule 24People heeft zich per 1 april uitgebreid met 3 franchisenemers. Dinsdag 10 april jl. worden de nieuwe franchisenemers 2 weken lang intensief getraind om daarna volop aan de slag te gaan met hun ...