Spare Rib Express zegt etiquette vaarwel in nieuwe campagne
Met de nieuwe merkcampagne ‘Let It Rib’ zet Spare Rib Express in op de bewezen succesfactoren van effectieve reclame; verleiding, herkenbaarheid en een flinke dosis humor. De campagne is bedoeld ...
Maar liefst drie nieuwe franchisenemers voor Maaltijd Compleet
Franchiseformule Maaltijd Compleet is de enige aanbieder in Nederland van thuisbezorgde verse maaltijden. “Wij hebben hiermee een unieke propositie”, stelt franchisegever Frans Thomas. Wat echter minstens zo belangrijk is dat ...
Eerste franchisenemer aan de slag bij Maaltijd Compleet
Van links naar rechts: Frans Thomas, Ricardo Jansen en Jeroen van Abeelen 25 februari jl. zette Ricardo Jansen zijn handtekening onder het contract van Maaltijd Compleet. Dit maakt hem de eerste ...
Maaltijd Compleet sluit zich aan bij De Nationale Franchise Gids
Maaltijd Compleet is een maaltijdservice die verse en lekkere maaltijden bij de consument aan huis levert. De formule is opgezet door franchisenemers en is nu naar eigen zeggen klaar voor ...