Dagelijks archief: ABN AMRO Franchise Clients


ABN AMRO Insights: Shop-in-shop: valstrik of goudmijn?

Datum:

Er is een hoog vertrouwen in de consument, de bestedingen blijven groeien en zowel de online als offline verkopen van winkeliers zitten in de lift. Tegelijkertijd verandert het consumentengedrag, is de concurrentie gegroeid en zijn de winstmarges beperkt. ABN AMRO gelooft dat je als franchiseformule of…
▶ Lees meer…


Supermarkt inspiratiereis ABN AMRO

Datum:

Vrijdag jl. bezocht een delegatie van Franchise Clients en medewerkers van het Retail team van ABN AMRO per touringcar vijf bijzondere supermarkten in Nederland en Duitsland: Beej Benders en Die 2 Brüder in Venlo, Zurheide Center in Düsseldorf, de Markthalle Real in Krefeld en Spar…
▶ Lees meer…


Column Sonny Duijn (ABN AMRO) – Het belang van personeel in de veranderde Retail-sector

Datum:

De Retail-sector is in transitie. Beleving, omnichannel en deskundigheid winnen aan belang om aan te sluiten op de wens van de consument. Binnen die verandering wordt de rol van personeel nog belangrijker. Het is belangrijk om daarom te kijken naar wat goed personeel voor een…
▶ Lees meer…


Omzet detailhandel stijgt 4,8%

Datum:

In de eerste vier maanden van dit jaar groeide de detailhandel met 3,3% in verkoopvolumes, vergeleken met dezelfde periode van vorig jaar. Daarmee presteert de sector boven verwachting. De omzet steeg met 4,8%. Dit is te lezen in de Stand van de Retail van de…
▶ Lees meer…


Column Sonny Duijn (ABN AMRO) – Groei in vierde kwartaal voor Retail, maar er is werk aan de winkel

Datum:

De toekomst voor Retailers is ‘omnichannel’: een geïntegreerd aanbod van offline en online. De kasstromen van kleine en middelgrote winkeliers zijn echter vaak te laag om hier goed in te investeren. Er is dus werk aan de winkel; ondanks de zeer positieve recente berichten uit…
▶ Lees meer…


‘Overstap naar Etos geeft omzet boost’

Datum:

De Noord-Hollandse drogisterijfamilie Verberne heeft de vruchten weten te plukken van de overstap dit najaar van DA naar Etos. In vergelijking met dezelfde periode vorig jaar steeg de omzet van drie omgebouwde winkels met gemiddeld 10%. Binnenkort volgen nog twee openingen. “Hard franchise, dat is…
▶ Lees meer…


ga naar oudere nieuwsberichten

Zoeken

Gebruik deze zoekfunctie om het gehele nieuwsarchief te doorzoeken

Categorieën

Archief

skyscraper-banner-website