De Nederlandse Expert Groep doet het goed. Met het meerjarenplan 2015-2020 is Expert een andere weg ingeslagen, waarbij de ondernemer nog centraler staat, alle online verkopen direct door de winkel gaan en waarbij het merk als brand een belangrijke rol vervult. De combinatie van de…
▶ Lees meer…
Na twee jaren van flinke groei, is Expert er in 2018 weer in geslaagd een omzetstijging te realiseren. Expert groeide met een betere naamsbekendheid en een nog sterkere serviceperceptie. De organisatie is samen met zijn ondernemers begonnen aan de Expert Expeditie met nieuwe ambitieuze doelen….
▶ Lees meer…
Nederlanders kunnen hun (lokale) stichting, goede doel of vereniging aanmelden voor de actie ‘Biggetjesmarkt’ van Expert. Heel Nederland kan vervolgens stemmen op hun favoriete goede doel. De tien goede doelen die de meeste stemmen krijgen, worden genomineerd. Daarna zal een onafhankelijke vakjury uit deze genomineerden…
▶ Lees meer…
Franchiseformule Expert boekt het afgelopen jaar een winkelomzetstijging van 8%. De vakspeciaalzaak in home-elektronica wist hierbij in elk marktaandeel segment te winnen. Met name in de sector online boekte de formule goede resultaten. Verder was Expert in staat om het eigen vermogen te vergroten en…
▶ Lees meer…
Franchiseformule Expert heeft in het boekjaar 2016 een omzetgroei gerealiseerd van acht procent. Daarnaast heeft de franchiseformule in elk segment marktaandeel gewonnen. Mede door de goede resultaten heeft de franchiseformule zijn franchisenemers de hoogste provisie ooit kunnen uitbetalen. De hoogte van de omzet wordt niet…
▶ Lees meer…