Dagelijks archief: Jumbo


HEMA en Jumbo onthullen gezamenlijk assortiment

Datum:

Jumbo Supermarkten en HEMA zetten de eerste stap in hun commerciële samenwerking. Vanaf vandaag is een deel van het HEMA assortiment verkrijgbaar bij de Jumbo Foodmarkten in Breda en Tilburg. Het eerste HEMA schap werd vanochtend feestelijk onthuld bij Jumbo Foodmarkt Breda door Frits van…
▶ Lees meer…


Jumbo vernieuwt topstructuur ten behoeve van verdere groei

Datum:

Jumbo Supermarkten vernieuwt haar topstructuur. De wijziging moet ervoor zorgen dat Jumbo op een gezonde manier verder kan groeien en een ondernemende en klantgerichte onderneming blijft. Hierdoor verwacht Jumbo snel te kunnen blijven inspelen op veranderende wensen en behoeften van de consument. Ex-topman Albert Heijn…
▶ Lees meer…


Supermarktformule Jumbo ziet omzet stijgen

Datum:

De consumentenomzet onder de Jumbo formule is dit jaar met € 1,027 miljard toegenomen (+14%) tot € 8,432 miljard. Hiermee heeft Jumbo het boekjaar 2019, dat eindigde op 29 december, sterk afgesloten. “Er liggen geweldige kansen en mogelijkheden op ons te wachten”, aldus CEO Frits…
▶ Lees meer…


Jumbo bouwt zeventien HEMA-vestigingen om tot supermarkt

Datum:

Supermarktketen Jumbo neemt de komende drie jaar zeventien panden op stadslocatie over van HEMA en bouwt ze om tot supermarkten. Daarnaast gaan zes stationszaken van HEMA etenswaren van Jumbo aanbieden. Omgekeerd komen er HEMA-artikelen in filialen van Jumbo te liggen. Beide bedrijven kondigden in november…
▶ Lees meer…


Supermarkten stunten vaker met A-merken

Datum:

Albert Heijn heeft het afgelopen jaar flink gestunt met A-merken. Vooral de laatste maanden kwam de marktleider met veel nieuwe aanbiedingen. Ook branchebreed neemt het promogeweld toe. Dat signaleert vakblad Distrifood. Voortzetting trend Onderzoeksbureau Superscanner en marktonderzoeker IRI constateren dat ook andere supermarkten klanten proberen…
▶ Lees meer…


Top 5 waardevolste Nederlandse franchisemerken

Datum:

Uit de rangschikking van de Top 30 waardevolste Nederlandse merken komen zes franchiseformules naar voren. Deze Top 30 is samengesteld door onderzoeksbureaus WPP Group en Kantar Group. Grootschalig onderzoek De merkwaarden van de Nederlandse formules is berekend op basis van interviews met consumenten en een…
▶ Lees meer…


ga naar oudere nieuwsberichten

Zoeken

Gebruik deze zoekfunctie om het gehele nieuwsarchief te doorzoeken

Categorieën

Archief


skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class