Dagelijks archief: marvia


Marvia meldt recordgroei aantal klanten van 130% afgelopen jaar

Datum:

Marvia, het SaaS-platform dat gespecialiseerd is in oplossingen voor lokale marketing, heeft een recordgroei in klantenwerving aangekondigd, met een toename van 130% in haar klantenbestand ten opzichte van de voorgaande periode van 12 maanden. Dit is het hoogste percentage klantgroei dat het bedrijf ooit heeft…
▶ Lees meer…


De Beren en Marvia zijn samenwerking aangegaan

Datum:

Dienstverlener Marvia en Franchiseformule De Beren zijn een samenwerking aangegaan. De samenwerking gaat van start met de EK-campagne van De Beren. Deze marketingcampagne wordt uitgerold via het platform van Marvia. “Een hele mooie campagne die door de inzet van onze portal op een hele gave…
▶ Lees meer…


4 Lokale marketing tips voor restaurant franchisers

Datum:

Nog even en dan kunnen ook de restaurants weer hun deuren openen om binnen gasten te ontvangen. Maar hoe zorg je dat je straks voldoende gasten naar je restaurant trekt? Ik zet 4 lokale marketing tips voor je op een rijtje waar je nu alvast…
▶ Lees meer…


Marvia lanceert de Marketing Kalender 2.0

Datum:

Marvia, het lokale marketing automation platform, heeft nieuwe features gelanceerd waarmee landelijke organisaties sneller en beter hun lokale marketing activiteiten via franchisers, resellers en dealers kunnen stroomlijnen. De recent ontwikkelde tools, de Marketing Kalender en de 360° campagne distributie tool, levert bedrijven tijd- en kostenbesparing…
▶ Lees meer…


Is winkelen op afspraak de toekomst?

Datum:

Afgelopen week was het voor mij zo ver, ik had een afspraak gemaakt bij de HEMA om te gaan winkelen. Ik zou maar tien minuten krijgen om te shoppen, dus was ik goed voorbereid; ik had keurig een lijstje gemaakt, online uitgezocht wat er in…
▶ Lees meer…


Mag Albert Heijn reclame maken voor niet essentiële handdoeken?

Datum:

Auteur: Joep Donders (CEO Marvia) LinkedIn was twee weken geleden getuige van een felle sneer aan het adres van Albert Heijn door HEMA-topman Tjeerd Jegen. Tjeerd ergerde zich groen en geel toen grootgrutter Albert Heijn de ‘niet-essentiële’ handdoeken in de uitverkoop gooide. Producten die doorgaans…
▶ Lees meer…


ga naar oudere nieuwsberichten

Zoeken

Gebruik deze zoekfunctie om het gehele nieuwsarchief te doorzoeken

Categorieën

Archief