Dagelijks archief: onderzoek


37 procent meer internet verkeer door fysieke winkels

Datum:

Uit een nieuw onderzoek genaamd ‘Hallo Effect’ van brancheorganisatie ICSC, waar zo’n 800 winkelopeningen en -sluitingen zijn bestudeerd, blijkt dat formules met fysieke winkels meer online en nieuwe klanten genereren. Verder krijgt de formule ook meer naamsbekendheid in de omgeving. Het onderzoek laat zien dat…
▶ Lees meer…


Wat is de toekomst van de fysieke winkel?

Datum:

Er komen steeds meer online winkels bij in Nederland. Maar tegelijkertijd staan net als drie jaar terug de fysieke winkels onder druk, omdat de consumenten de voorkeur geven aan het gemak van online shoppen. Inmiddels geeft 16 procent van alle consumenten aan een sterke voorkeur…
▶ Lees meer…


ga naar oudere nieuwsberichten

Zoeken

Gebruik deze zoekfunctie om het gehele nieuwsarchief te doorzoeken

Categorieën

Archief

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3