Dagelijks archief: Rituals


Franchiseformules genomineerd voor ‘Retailer van het jaar’ verkiezing

Datum:

De genomineerden voor de categorieën ‘Beste Winkelketen van Nederland’ en ‘Webshop Awards’ zijn bekendgemaakt. Wederom hebben veel franchiseformules kans om te winnen. In totaal zijn er 35 franchiseformules genomineerd (van de 90 totaal). De top 3 franchiseformules met de meeste nominaties zijn HEMA (7), Primera…
▶ Lees meer…


Meer kwaliteit en minder kwantiteit voor Rituals

Datum:

Franchiseformule Rituals denkt dat het binnen tien jaar minder vestigingen zal hebben binnen Nederland. De vestigingen die dan zullen overblijven zullen dan fysiek wel een groter winkeloppervlakte krijgen. Dit meldde Retailnews. De formule heeft momenteel 150 shop-in-shops en 110 vestigingen. Er zal dit jaar al…
▶ Lees meer…


Rituals stelt nieuwe directeur aan

Datum:

Franchiseformule Rituals heeft Martijn van der Zee aangesteld die per 1 mei als digital director aan de slag gaat. “Een nieuwe businessunit met als ambitie om de digitale groei te versnellen”, vertelt hij tegenover emerce over de doelstelling van zijn nieuwe functie. Van der Zee…
▶ Lees meer…


Rituals maakte grootste groei door van Nederland

Datum:

Franchiseformule Rituals is het snelst groeiende bedrijf van Nederland. De formule heeft in de periode van 2012 tot en met 2016 zo’n 1.097 nieuwe banen gecreëerd. Dit jaar is voor het eerst een top 250 voor groeibedrijven verschenen. Deze  toont de Nederlandse bedrijven die tussen…
▶ Lees meer…


Rituals versnelt wereldwijde expansie

Datum:

Beautyketen en franchiseformule Rituals opent twee winkels per week en groeit daarmee harder in de winkelstraat dan een jaar geleden. Dat laat RetailNews.nl onlangs weten. Waar de focus van Rituals eerst lag op Nederland, ligt deze inmiddels op Europa. Cornelissen: “We hebben de droom om een…
▶ Lees meer…


De winkel van de toekomst: met de city-truck naar de proto-winkel met mobiele kassa

Datum:

Het gedrag van de klant is de laatste jaren flink veranderd. Iedereen in de retailsector strijdt om de prijsbewuste klant, die dag en nacht online is en zich wereldwijd oriënteert. Bestaande formules moeten zich aanpassen, nieuwe formules verhevigen de concurrentie die er toch al was…
▶ Lees meer…


ga naar oudere nieuwsberichten

Zoeken

Gebruik deze zoekfunctie om het gehele nieuwsarchief te doorzoeken

Categorieën

Archief

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3